FAQ

Home / FAQ

Kunnen mijn meubelen geleverd worden?

Uiteraard! Nibema staat garant voor vlekkeloze levering. Essentieel hierbij is dat de te leveren goederen ook daadwerkelijk geleverd kunnen worden in de daartoe bestemde ruimte. We brengen uw aangekochte zetel met plezier tot in uw salon, of uw bed tot in uw slaapkamer.

Moeilijk betreedbare ruimte? Smalle gang? Geef ons op voorhand een seintje, zodat we een gepaste oplossing kunnen voorzien. Levering op het 1ste verdiep? Laat ons iets weten, en wij voorzien een professionele lift om uw producten veilig en wel op hun bestemming te brengen.

Wenst u het tijdstip van levering te kennen (let op: levertijd is altijd bij benadering) dan kan u telefonisch informeren op het nummer 012/451926.

Wat zijn de levertermijnen?

De levertermijn is in overleg met Nibema. Nibema zal deze in de mate van het mogelijke zoveel mogelijk respecteren. Bij overmacht of andere factoren die een afgesproken levertermijn in het gedrang kunnen brengen, zal Nibema u hiervan onmiddellijk op de hoogte brengen.

Bestelling op afroep mogelijk?

In samenspraak met Nibema kan u ervoor opteren uw aangekochte goederen voor een bepaalde periode te stockeren in het depot van Nibema.

Een bestelling op afroep heeft enkele voordelen:

  • U kan eventuele prijsverhogingen ondervangen
  • U kan eventuele uitverkoop voor zijn
  • U kiest zelf uw leverperiode

De stockage periode is gratis tot voor de, in samenspraak met de klant, overeengekomen periode.

Kan ik mijn meubelen zelf komen afhalen?

Zeker en vast. Het depot van Nibema bevindt zich vlak achter de winkel. De openingsuren van het depot zijn:

  • Maandag - vrijdag: 9.00 tot 12.00u en 13.00 tot 18.00u
  • Zaterdag: 10.00 tot 12.00u en 13.00 tot 17.00u
  • Zondag en dinsdag: gesloten

Om de afhaling vlot te laten verlopen is het aangewezen om telefonisch even aan te geven wanneer je je goederen wenst af te halen.